Tuesday, January 27, 2009

apakah itu sotong?

Hai adik-adik sekalian, marilah kita belajar bagaimana caranya untuk berkurang-ajar dengan orang-orang tua kita dengan melafazkan kata-kata kesat yang telah diterjemah dari bahasa omputih kepada bahasa kebangaan kita iaitu Bahasa Melayu (dan bukan Bahasa Malaysia ya, marilah kita mengamalkan gaya hidup yang 'politically correct'!).

Apakah perlunya melaungkan kata-kata kesat dengan menggunakan Bahasa Melayu? Tentulah kerana wujudnya segelintir orang-orang yang agak ketinggalan zaman dan bertaraf bawahan yang tidak dapat memahami bahasa omputih (contohnya, pegawai-pegawai Jabatan Imigresen Malaysia) dan untuk memastikan bahawa isi hati kita dapat disampaikan dengan telus ikhlas, kita mesti menggunakan kata-kata kesat bertaraf antarabangsa yang telah diterjemah kepada Bahasa Melayu.

Sesungguhnya mereka yang tidak fasih ber-Bahasa Melayu adalah daripada golongan orang-orang yang keji dan mungkar.

1. Do I look like I give a shit?! - Adakah saya nampak seperti saya memberi tahi?!
2. Fuck you, bitch! - Berzina dengan anda, anjing betina!
3. I'm gonna kill you, you fat cow! - Saya akan membunuh awak, si lembu gemuk!
4. Fucking die, you mother fucker! - Mati berzina, kau penzina ibu!
5. I'm never gonna see your ugly face again! - Saya tidak akan melihat muka buruk anda lagi!

Dan kata-kata kesat yang paling hebat:

6. I am going to kick the fucking shit out of you, till you start blowing snot bubbles, you little piece of dog shit! - Aku akan menendang tahi berzina dari anda, sehingga engkau mula meniup buih hingus, kau seketul tahi anjing kecil!

1 comment:

Game Theorist said...

why the hostility? where's the love? hahaha...